Nostradamus voorspelde de opkomst van Napoleon en de moord op Kennedy, maar repte met geen woord over de toekomst van het drukken. Gelukkig kunnen we daarvoor terecht bij Groep Joos, dat in Turnhout de modernste digitale drukpers ter wereld neerpootte, geschikt voor mega oplages. Dit historische feit moeten we vieren met de klanten, dacht men terecht in de hoofdstad van de Kempen. In opdracht van reclamebureau Comith boksten wij een hypergepersonaliseerde uitnodiging in elkaar, die de brug slaat tussen toekomst en verleden.

De uitnodiging verliep in verschillende stappen, zoals je op de foto’s hieronder ziet. Eerst ontving elke genodigde op zijn Linkedin profiel een filmpje waarin zijn naam opdook. Enkele dagen later viel een gepersonaliseerde uitnodiging in zijn bus. Bij aankomst op het event hing daar een poster met zijn naam en zijn passie, geplukt van zijn profiel op social media. En bij het afscheid kreeg elke gast een magazine cadeau met artikels afgestemd op zijn situatie en interesses. Om duidelijk te maken: de toekomst van het drukken ligt in personalisatie op maat, zelfs al loopt je doelgroep in de miljoenen.

© 2017 - Johan&Laurent